Co to jest churn i jak mu zapobiec?
Churn – to jedno niepozorne słowo kryje za sobą zjawisko, które może doprowadzić do problemów finansowych firmy, a nawet do upadku...
Nowoczesna platforma SMS dla firm, organów państwowych oraz społeczności. Rozbudowany kreator wiadomości. Twórz i rozsyłaj skuteczne komunikaty marketingowe – szybko, sprawnie i bez zbędnych formalności. SMS Marketing nigdy nie był taki prosty!
mProfi » SMS Marketing
Stwórz SMS-a za pomocą intuicyjnego kreatora.
Wybierz dogodną datę i godzinę wysyłki wiadomości.
Sprawdzaj raporty z uruchomionych kampanii SMS.
KODY RABATOWE DLA SUBSKRYBENTÓW,
INFORMACJE O NOWYCH PRODUKTACH I KOLEKCJACH,
POWIADOMIENIA O PROMOCJACH I PROWADZONYCH AKCJACH,
ZAPROSZENIA NP. NA OTWARCIE SKLEPU,
STATUS ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ,
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA,
PRZYPOMNIENIA O TERMINACH – SPOTKAŃ, WIZYT ITP.
SMS marketingowy daje duże możliwości, ale też wiąże się z pewnymi ograniczeniami, przede wszystkim w zakresie długości komunikatu. W związku z tym wiele firm zamieszcza w SMS-ach odnośniki do stron internetowych, na których dana sprawa jest wyjaśniona bardziej szczegółowo.
Może jednak pojawić się pewien problem, gdy oryginalnie adres jest bardzo długi (ponieważ poza domeną obejmuje też np. nazwę kategorii i produktu). Wykorzystując skrócone linki w SMS-ie, mamy do dyspozycji większą ilość znaków na inne treści, czyli faktyczny przekaz wiadomości. Krótki adres URL jest też znacznie bardziej estetyczny i nadaje komunikatowi większego profesjonalizmu.
Planowanie kampanii SMS to nic innego, jak ustalenie daty wysyłki wiadomości na przyszłość. Dzięki temu wiadomość zostanie wysłana nawet, jeśli w danej chwili (chociażby w weekend) firma nie będzie pracować i nie byłoby nikogo, kto mógłby rozesłać komunikaty ręcznie.
Warto korzystać z możliwości planowania w SMS Marketingu, ponieważ dzięki temu nie trzeba wszystkiego robić na ostatnią chwilę i niepotrzebnie się stresować. Zamiast tego można na przykład bez zbędnych nerwów przygotować wszystkie komunikaty na dany miesiąc już na jego początku i później zająć się innymi zadaniami.
Kampania SMS to dobre wyjście dla firm w praktycznie wszystkich branżach, od e-commerce, po hotelarstwo czy gastronomię. Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od formy działania (stacjonarnej, zdalnej) i oferowanych produktów oraz usług, znajdzie dla niej skuteczne zastosowanie.
Powodów jest wiele. Przede wszystkim telefon to przedmiot, który nosimy przy sobie niemal cały czas, więc prawdopodobieństwo odczytania wysłanego na niego komunikatu jest bardzo wysokie. Jednocześnie SMS Marketing charakteryzuje się niskim kosztem i dużą uniwersalnością.
Co to jest churn i jak mu zapobiec?
Churn – to jedno niepozorne słowo kryje za sobą zjawisko, które może doprowadzić do problemów finansowych firmy, a nawet do upadku...
Do czego służy opt-out w SMS marketingu i jak go wdrożyć?
Umożliwianie odbiorcom łatwego wypisania się z listy kontaktów to nie tylko oznaka profesjonalizmu firmy, ale też coś, czego wymaga prawo. Znanym...
Co to jest targetowanie i dlaczego ma znaczenie w marketingu?
Targetowanie to słowo, które często można usłyszeć z ust marketingowców oraz sprzedawców, jednak co właściwie się za nim kryje? Warto to...
Co to jest strategia marketingowa? Przykłady i najważniejsze informacje
Choć wymaga wysiłku i czasu, dobrze opracowana strategia marketingowa może przynieść znaczne korzyści. Między innymi w postaci wzrostu sprzedaży, wzmacniania świadomości.
Czym jest lejek marketingowy? Poradnik od A do Z
Firma boryka się z niskimi wskaźnikami konwersji lub trudnościami w utrzymaniu lojalności klientów? Lejek marketingowy może być kluczem do rozwiązania tych...
Parametry UTM — co to za atrybuty i jak poprawnie je stosować?
Nawet jeśli ktoś dotychczas sam nie wykorzystywał ich w swoich działaniach marketingowych, na pewno spotkał się z nimi niezliczoną ilość razy....
Jak budować lojalność klienta i dlaczego warto to robić? Pozyskiwanie zupełnie nowych klientów jest dla wielu firm zadaniem kluczowym. Nie ulega...
Marketing w branży retail, czyli jak skutecznie promować sklep? Skuteczny retail marketing, czyli po prostu marketing w branży retail, obecnie jest...
Jak działają emotikony w komunikacji SMS i czy warto ich używać? Kojarzymy je przede wszystkim z social mediów i internetowych komunikatorów,...
Jeśli masz szczegółowe pytania to skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci, doradzimy.